Ändring av diskussionsreglerna på bloggen

Trots att den här bloggen i princip är inaktiv så råkar jag ändå ut för nättroll. Det är ju det nättroll gör – trollar – egalt vad/vem det handlar om. Den senaste tiden har en person med (det garanterat falska) namnet Sven Hansson som utger sig jobba på firman PWC.se gjort mig påmind om en sak jag redan tidigare tänkte göra – nämligen ställa in bloggen på modererade kommentarer. Det går alltså fortfarande att kommentera, men endast icke-trollande kommentarer släpps igenom för er läsares skull.

Jag kommer troligen inte blogga så mycket här öht i framtiden heller, men det visste ni kanske redan. Till skillnad från nättrollen som Sven så har jag faktiskt bättre saker att göra numera.🙂

Kommentera

